לוגו אתר בא לי לטייל

חשוב לדעת

פארק המים באופקים

צילום : מיכאל פורלטוב

לאופקים מגיע מזל טוב רק לפני 4 חודשים בחודש 5/2023 היא התחדשה בפארק מים חדש לחלוטין. הנקרא פארק המים אופקים ,הוא יפהפה ורב גוני עם שלל מתקני גלישה למעשה זהו פארק המים הראשון שקם באזור הנגב. ואולי זוהי הסנונית הראשונה , כי שמועות מדברות על הקמת פארק מים ענקי בעיר באר שבע סמוך למקיף ג' וליד איצטידיון הכדורגל הישן של באר שבע.

הוא  כולל 5 סוגי מגלשות שבמרביתן שולט הצבע הכחול – הלא הוא סמל המים.זהו פארק שהוקם בהשקעה עתירת כספים העומדת על 13 מיליון שקלים בקירוב. אך מתבקשת לאור העובדה שלא היה קיים פארק מים באזור הנגב כולו.

ומחולק ל 2 קבוצות גיל : 3 מגלשות לילדים צעירים ו – 2 מגלשות למבוגרים בעלות גובה רב יותר.

האטרקציה הגדולה ביותר היא מגלשת המים הגדולה בצורת משפך כחול ענקי ורחב ידיים – זוהי מגלשה בגובה 8 מטרים ואורך של 80 מטרים.מגלשה מהירה במיוחד שבמהלך הגלישה בחלקה היא פתוחה ובחלקה סגורה.

הפארק הוקם בתוך שטח הקאנטרי קלאב של אופקים הכולל בריכת שחייה(שהוקם רק לפני 5 שנים בלבד). בפארק הוקמו גם בריכות שחייה פתוחות אחת לגדולים והשנייה לקטנטנים ששם יש מזרקות מים ומגלשות מים קטנות.

פארק מים אופקים הינו פארק ענקי (לא שחסר שטח בנגב – מה שקשה לומר על איזור המרכז). שגודלו נאמד בכ -7 דונם.

כאמור אחת המגלשות כוללת גלישה עם אבובי מים המסופקים לגולש ע"י הפארק. הפארק פתוח כל הימים בשבוע כולל סופי-שבוע. כנהוג בפארקי מים עירוניים אחרים בארץ המחיר לאורחים. שאינם תושבים כפול ואף פי 3 מהתושבים.

כאן המחיר לילד ומבוגר זהים – עבור תושב העיר עומד על 40 שקלים. ילד אורח ישלם 100 שקלים ומבוגר אורח ישלם 120 שקלים.

פארק המים באופקים הוא חלק משרשרת התיירות ,הנופש והספורט שמתחילה להמריא לשחקים בעת האחרונה. יש במקום חנייה רבה ללא תשלום.  הפארק כולל :שירותים ,מגרשי טניס , כדורגל וכדורסל.

מקומות ישיבה מוצלים עם שולחנות וכיסאות. זוהי אטרקצית מים מדברית חסרת מעצורים. שמרימה את אופקים מבחינה תיירותית גבוה למעלה.

צילום : מיכאל פורלטוב.

פארק המים החדש באופקים

שעות פתיחה

ימים א' – ה' : 6:00 – 22:30.

יום שישי : 6:00 – 15:30 .

יום שבת : 6:00 – 22:30.

לפני שמגיעים מומלץ להתקשר ולברר עם אין אירוע או שינוי במסגרת שעות הפתיחה הללו בטלפון : 08-6699944

איך מגיעים ?

בוויז :פארק המים אופקים. הפארק נמצא במיקום מאוד מרכזי ורואים אותו מהכביש הראשי 241 .מכביש זה היכנסו לתוך העיר אופקים בכניסה השנייה (אם באתם מכיוון באר שבע). לאחר מכן בכיכר הראשונה פנו ימינה ברחוב קיבוץ גלויות.
בסוף הרחוב פנו שמאלה ומיד בפניה הראשונה ימינה ותגיעו לפארק.

צילום : מיכאל פורלטוב.

פארק המים שבאופקים

מהי חוות דעתך מהאטרקציה

אטרקציות נוספות באיזור

מסלולי טיול באזור האטרקציה

דילוג לתוכן