לוגו אתר בא לי לטייל

טיולים בארץ עם אוטוקרוואן

טיול עם קראוון

יש טיולים שעשינו בעבר ואנחנו בכלל לא זוכרים אותם ויש טיולים שנחרטו במוחנו מאז תקופת הילדות ועד היום. אם אתם רוצים להעניק לילדים שלכם או אפילו לעצמכם, טיול כזה שלא שוכחים לעולם, אז טיולים בארץ עם אוטוקרוואן היא בהחלט אופציה שראוי לשקול. מה זה אוטוקרוואן? במה הוא שונה מקרוואן נגרר? ומה הופך את הטיול באמצעותו לטיול כל כך בלתי נשכח? על כך בשורות הבאות.

מה זה אוטוקרוואן ובמה הוא שונה מקרוואן נגרר?

בשנים האחרונות הולך וגובר השימוש בקרוואנים בענף הטיולים הישראלי ולא לחינם. הקרוואנים מציעים לנו מודל נוח, נגיש ומאובזר לטיול בכל רחבי הארץ, מבלי לסבול באוהלים מהבילים ומבלי להיתקע על שפת הבריכה של מלון מפואר. את הטיולים הללו אפשר לבצע באמצעות קרוואן נגרר שהוא קרוואן לא ממונע, אותו מחברים לוו גרירה באחורי הרכב ואפשר לעשות אותם גם באמצעות אוטוקרוואן שהוא קרוואן ממונע, כלומר רכב מסחרי גדול שהוא גם קרוואן. באוטוקרוואן מחובר חלל הנהיגה עם חלל הקרוואן כך שכל בני המשפחה נמצאים בכל עת ביחד, גם בזמן הנסיעה וכל המערכות של הרכב משמשות גם את הקרוואן, לרבות תאורה, מוסיקה, שקע חשמל וכן הלאה.

חברת מעינות להשכרת קרוואנים בארץ

מה הופך טיולים בארץ עם אוטוקרוואן לטיולים בלתי נשכחים?

ישנם טיולים שאנחנו רוצים לשכוח, ישנם טיולים שאנחנו לא רוצים לשכוח אבל גם לא דחוף לנו לזכור וישנם טיולים שאנחנו ממש ממש רוצים לזכור ואין שום סיכוי שנוכל לשכוח לעולם. מה יכריע את גורלו של כל טיול? שורה של פרמטרים ובראשם החוויה האישית שלנו ברגעי השיא וברגעי הנחת. האם את שנת הצהריים שלנו בטיול אנחנו צריכים להעביר בתוך אוהל סגור ולא מאוורר ומיוזע או בתוך קרוואן ממוזג על מיטה נוחה אחרי מקלחת ועם כל בני המשפחה? האם את האוכל שלנו אנחנו צריכים לבשל על גזייה במרחב פתוח לרוחות או בפינת הבישול המאובזרת היטב של קרוואן מרווח וסגור? אלה הם בדיוק הפרמטרים שמשפיעים על החוויה הכוללת שלנו ולא לחינם נחשבים טיולים בארץ עם אוטוקרוואן לטיולים בלתי נשכחים גם ממרחק של עשרות שנים.

קרוואן או אוטוקרוואן?

ובכן, האמת היא שההבדל בין השניים יכול להיות דרמטי כשללא ספק האופציה של אוטוקרוואן היא זו היותר נוחה ויותר חווייתית. יחד עם זאת, גם חלופת הקרוואן הנגרר היא  נהדרת בהנחה שהרכב שלכם מסוגל לגרור קרוואן. הנגישות שלכם צפויה להיפגע מעט לעומת זו של אוטוקרוואן ובמהלך הנסיעה לא תוכלו בדרך כלל להשתמש(לישון, לשבת, לקרוא וכדומה) בקרוואן הנגרר לעומת ,היכולת שלכם להיות יחד לאורך הטיול כולו גם בזמן הנסיעה, כשמדובר באוטוקרוואן, אבל בסך הכל, כל קרוואן מכל סוג שהוא, הוא לבטח אלטרנטיבה עדיפה על טיול אוהלים פשוט, שיכול לזמן לנו שלל חוויות לא נוחות שאותן בהחלט לא רק שנרצה לא לזכור, אלא נרצה לשכוח. כמובן שזה תלוי בסגנון הקמפינג המועדף עליכם, בכל אופן מדובר בלינת שטח לכל דבר ועניין אבל בתנאים נוחים ומשופרים לעומת אוהלים.

רוצים לקבל עדכונים טריים  והמלצות חדשות  ממקומות שמטיילים שביקרו בהם 
היכנסו לקבוצת הטיולים שלנו בפייסבוק "מטיילים מכייפים ומשתפים". תוכלו גם לשתף בעצמכם.

סקרנים לדעת איפה טיילנו  לאחרונה ?
עיקבו אחרינו גם באינסטגרם ותקבלו המלצות רלוונטיות ועכשויות :Baliletayel

מסלולי טיול באזור המקום

No results found.

פוסטים נוספים שעשויים לעניין אותך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הפקתם תועלת מהתוכן באתר שלנו ?  נשמח שתפרגנו לנו.

היכנסו לחנות בקישור זה  : חנות .  והזמינו פריט/ים  של "בא לי לטייל".   דמי המשלוח עלינו…

דילוג לתוכן