לוגו אתר בא לי לטייל

חשוב לדעת

אברהם הוסטל תל אביב

לגולשי האתר ולחברי קבוצת "מטיילים מכייפים ומשתפים" הטבה מיוחדת :

הנחה בסך 5 אחוז בעת הזמנה, בקישור הבא: להזמנה לחץ כאן .

עליכם להזין את קוד ההנחה הבא "BALI5"

בית הארחה אברהם תל אביב ממוקמת בלב המטרופולין החי ופועם במרכז ישראל. היא מציעה לאורחיה מגוון פעילויות וחווית אירוח מעבר לדימיון. שכוללות בין השאר :לאונג' רחב ידיים – הלאונג' הוא מרחב גדול הנמצא בקומתו הראשונה של המבנה יש בו כורסאות , ערסלים וספות . הוא מהווה מקום עם עוצמה חברתית גבוהה מגיעים אליו ציבור רחב ומגוון של אנשים שמעבר לחווית לינה זוכים לשירותים נוספים כגון : בר עם אלכוהול ואוכל קל, הופעות חיות, מסיבות ריקודים ועוד. בר מרכזי  – שפתוח במשך כל ימות השבוע מ 18:00 בערב עד השעות הקטנות של הלילה אפשר להגיע ולהתחבר לוויב החברתי התל אביבי הקוסמי. וגם לשתות איזה דרינק בליווי ארוחה קלה.

רוצים לבשל בעצמכם ? באברהם תל אביב יש מטבח לשימוש עצמי בו ישנם אביזרי וכלי בישול רבים כגון : שולחנות עבודה, מחבתות, סירים ועוד. רוצים קצת להסתלבט מול הים ? בגג של אברהם תל -אביב יש מרפסת רחבת ידיים עם פופים שולחנות וספות ישיבה בהם ניתן להתרווח לשוחח , לצחוק ולהפיג את לחצי היום – יום בסביבה חברתית עשירה.

רוצים סביבה שקטה ? מוזמנים לחדר הטלוויזיה והמחשבים תוכלו לראות תוכנית אהובה עליכם בנחת או לעבוד מול המחשב. פינות שלא הספקתם לסגור בעבודה שלכם במשרד..רוצים לישון ולנוח מהיום העמוס שלכם? מוזמנים לבחור את החדר שלכם באפשרותיכם לבחור ממגוון רחב שלחדרים מחדרים זוגיים ועד חדרים עם כמות אנשים גדולה יותר. מנעד המחירים רחב , נוח ונגיש לכולם. רעבים ואין לכם כוח לבשל ? ברשת אברהם גם על זה חשבו יש חדר אוכל עם ארוחות שוות ומשביעות להתחיל את היום שלכם על "בטן מלאה במחירים שווים לכל נפש". רוצים להגיע עם הילדים ? ברשת לא שכחו אותם והקימו מרתף מיוחד עם עמדות פלייסטיישן.

אז למה אתם מחכים היכנסו ללינק הבא: הזמינו ושריינו מקומות: אברהם הוסטל תל -אביב .

קרדיט צילומים -רשת אברהם .

מהי חוות דעתך ממקום האירוח

מקומות לינה נוספים באזור

מסלולי טיול אחרונים שפורסמו באתר

מסלולי טיול ליד מקום הלינה

דילוג לתוכן