לוגו אתר בא לי לטייל

חשוב לדעת

לובי מלון נוף גינוסר

צילום תמונת שער : יוסי אקרמן

מלון נוף גינוסר

המלון ששוכן סמוך לחוף גינוסר, הוא מלון גדול מרשים ויפה שעבר שיפוץ משמעותי לפני כשנה -מלון בעל צביון ישראלי המגדיר את המושג חופש ישראלי כחול-לבן במלוא מובן המילה.

איך שהגענו ראינו מרחבים ירוקים גדולים שלא מורגלים לראות בהרבה בתי מלון והארחה בארץ.
היתרון הגדול של בית מלון זה בהתרשמותי נמדד בכך שהוא מעניק חופשה שתפורה כמו חליפה שלמה לאורחיו, במה הדבר בא לידי ביטוי?

נתחיל מחדרי האירוח אשר מעוצבים בקפידה וברווחה. אנו שהינו בחדר מסוג דלקס- החדר מעוצב עם שיק יפני, למשל דלת הכניסה לחדר האמבטיה היא דלת הזזה מחופה בציפוי דמוי בד שמעביר אור. החדר מאובזר באופן מלא; טלוויזיית lcd וכבלים, כספת, מייבש שיער, מיני בר,ערכת קפה ותה.לחדר מרפסת גן הפונה למרחבי דשא אינסופיים מלווים בדקלים רמי קומה- ממש נווה מדבר חלומי רק עם רקע ירוק.
ישנה דלת מעבר בין חדר ההורים לחדר הילדים.

בנוסף למלון חוף פרטי מוצל ומסודר עם שירותי הצלה, כיסאות ישיבה ואם תרצו תוכלו להשכיר סירות קיאק ופדלים בסכום סמלי, אנו שכרנו את סירת הקיאק ואת סירת הפדלים, הילדים מאוד נהנו בעיקר מהקפיצה למים מהסירה ומהשטתה.

בנוסף ישנה בריכת שחייה דקורטיבית צמודה לבית המלון שתעניק לכם ולילדכם שלווה ורעננות – הגנה מהחום הרב השורר כאן בתקופה זו של השנה, בצמוד לבריכה ישנו סנייק – בר שווה ביותר ומומלץ הכולל: ארוחות קלות, גלידות ועוד פינוקים.

במלון חדר אוכל עם תפריט קולינרי עשיר של מטבח ישראלי ומאכלי עדות וכלל: סלטים מכל הסוגים; בשרים איכותיים; דגים שונים ; עוף ועוד – אשר מתאימים לכל סוגי האוכלוסייה.חדר האוכל מגיש ארוחות כשרות.

השירות בו נתקלנו במהלך שהותנו במלון היה יוצא מהכלל בכל מרחבי המלון; במסעדה; בבריכת השחייה; בחוף הים; דלפק הקבלה ובבר. קיבלו את פנינו באדיבות וחינניות רבה. בנוסף במלון ישנם שירותים חינמיים נוספים כגון; אולם ספורט; חדר כושר; מועדון ילדים (פתוח בחגים ובחודשי הקיץ); ביליארד בתשלום נוסף; טניס שולחן בחינם ועוד.

מחפש/ת המלצה על מלון בכינרת ? מלון חוף גינוסר הוא מלון מפנק ומושלם מכל הבחינות; איכות ומגוון האוכל; חדרים מרווחים; מרחבי דשא גדולים; בריכת שחייה; חוף צמוד עם שירותי חוף והשכרת סירות ועוד. יצאתי להתארח עם משפחתי במלון נוף גינוסר כדי לבדוק את איכותו ולספר לכם את רשמיי ממנו.

בשעות הערב והלילה לאחר ארוחת הערב הדשנה, התרווחנו לנו בכורסאות מפנקות בלובי המרווח והגדול, סמוך ללובי ישנו לאונג’ מרווח בו התקיימו באותו ערב הופעות שירה וזמר ארץ- ישראלי..

בנוסף במלון ישנו אולם לאירועים פרטים – לצורך כנסים או מפגשים משפחתיים גדולים. אטרקציה נוספת הניתנת לאורחי המלון במחיר מוזל היא האוטובוס החשמלי הצהוב- טיול לילדים ברחבי הקיבוץ, כולל סיורים ברפת ולמטע הבננות של הקיבוץ.

אם חפצה נפשכם בשייט נינוח על מימיה של הכנרת – גם כאן אורחי מלון נוף גינוסר יקבלו את החוויה הזו במחיר סמלי של 20 ש”ח לאדם בלבד. בקרבת בית המלון יש את כפר הנופש גינוסר – כפר נופש קטנטן פסטורלי וציורי הכולל 75 חדרים באווירת אירוח כפרית קסומה ושלווה, אורחי הכפר הם אורחי בית המלון וזכאים להשתמש בכל השירותים שצוינו כאן.

**תמונות המלון באדיבות אורי אקרמן. מחירים החל מ- 800 ש”ח לזוג, כל ילד נוסף 50% ממחיר מבוגר, המלון מציע גם אירוח על בסיס פנסיון מלא, למבצעים ומחירים מעודכנים מוזמנים ליצור קשר עם המלון בלינק הבא : מלון נוף גינוסר.
מבחינתי מלון נוף גינוסר נכנס להיכל התהילה של התיירות הישראלית בכל הפרמטרים האפשריים : שירות אדיב ; טיפוח וניקיון; מגוון האוכל; מרחבים וגודל; שירותים נלווים לאורח.

הידעתם! מלון נוף גינוסר הוא המלון הקיבוצי הראשון שקם בשנת 1964.

לסיכום החוויה : פשטות לצד חוויה; לילדים כיף לא נורמלי והרבה תעסוקה; לנו שקט, שלווה, פסטורליה והרבה רוגע ואתנחתא מאורח החיים היום-יומי.

מהי חוות דעתך ממקום האירוח

מקומות לינה נוספים באזור

מסלולי טיול אחרונים שפורסמו באתר

מסלולי טיול ליד מקום הלינה

דילוג לתוכן