לוגו אתר בא לי לטייל

חשוב לדעת

מיקום במפה

פארק כפר סבא

רקע

פארק כפר סבא הוא פארק עירוני המאפשר למבקרי הפארק להנות משפע אפשרויות בילוי. בתוך הריאה הירוקה של העיר כפר סבא.

לא צריך להיות תושב העיר כדי להבין את הפוטנציאל הגדול הטמון בפארק. אם אתם ספורטאים בנפשכם תוכלו ללכת או לרוץ בשטחי הפארק. 250 דונם שיטחו של הפארק. מוקדי הספורט , הפנאי והאטרקציות השונות מחוברים עם שבילים מונגשים כמו ברשת דייגים ענקית.

לא רק ספורטאים ימצאו מה לעשות בפארק כפר סבא. אלא גם משפחות עם ילדים יהנו מגן השעשועים מפינת החי שהוקמה בשטחי הפארק. גם בני נוער יוכלו להגיע לסקייטפארק שנבנה במיוחד עבורם.
אחת האטרקציות המעניינות והיפות בפארק  היא הבריכה האקולוגית עם הנופרים.

גם המדשאות האינסופיות בצבע ירוק מאפשרות לשבת סתם לפיקניק או למשחקי כדור בחיק המשפחה בסופי שבוע או באמצע שבוע אחר הצהריים.

בריכת נופרים בפארק כפר סבא

פארק כפר סבא תוכנן לפרטי פרטים והוא הוקם על פי תוכנית מבוססת שלבים. לא בכדי הוא הפארק הגדול ביותר בכפר סבא. הקונספט של הפארק די מזכיר את פארק רעננה אך הוא יותר חדיש והכניסה אליו אינה כרוכה בתשלום בשום חלק.

בתחילה נבנה בפארק גן שעשועים מתקדם ואחד הגדולים באזור השרון. גם בית קפה שיאפשר להורים קצת מנת קפאין שהילדים מתרוצצים ומטיילים להנאתם ברחבי הפארק. בשלב זה שהיה משמעותי ביותר הוקמו גם : פינות מנגל (דבר שלא אופייני לפארקים אורבניים שכאילו) , מגרשי פנטק לחובבי ספורט זה.  ומתחם סקייטפארק המיועד לסקייטבורד, קורקינטים ,גלגיליות ואופני אקסטרים למינהם. בשלב השני והאחרון  של הפרויקט הנועז והעצום הזה. הוקם גן שעשועים לבעלי צרכים מיוחדים , הוכשרה בריכת חורף אשר בחודשי החורף מלאה במים. וגם אמפיתיאטרון קטן להופעות מקומיות.

הפקתם תועלת מהתוכן באתר שלי?
רוצים לעזור לי להמשיך לתחזק את האתר ולהעלות תכנים חדשים?
אשמח לתרומת סכום סמלי בעלות של כוס קפה, בלחיצה על הקישור הבא :
תבוא עליכם הברכה – גיל.
בריכת חורף בפארק כפר סבא

בנוסף הוכשר בתוך שטחי הפארק מסלול אופניים שווה במיוחד. הפארק אמנם בן 14 שנים כבר (נפתח ב 2007). רמת הטיפוח והניקיון שלו מעידה על רמת תחזוקה גבוהה ומשמעת תושבים איתנה. בפארק ישנם שירותים לרווחת ציבור המבקרים.

תיאור המסלולים בפארק

לאוהבי הספורט וההליכה סך, אפשר לעשות כאן מסלול של עד 5 ק"מ. אפשר להתחיל משער הגליל שבצפון הפארק , לחלוף על פני כל המתקנים ונקודת החמד ולסיים בחלק הדרומי שלו בשער וויצמן.
עיריית כפר סבא דאגה לכך ששום אזרח או מבקר בכל גיל לא יהיה מקופח. הפארק מותאם לכל רמות הגיל וכל אחד ימצא כאן מה לעשות וזו הגדולה של פארק כפר סבא.

אם נסכם את כל מה שניתן לראות בפארק אז כך : בית קפה, בריכת נוי אקולוגית, מצפור מרשים, מתקני משחקים מונגשים, גן שעשועים, מזרקות מים, אמפיתיאטרון קטן, סקייט פארק(אתגרי), מבוך פינות חי, אנדרטת מבצע שומרון ובריכת חורף.

שבילי הליכה בפארק כפר סבא

איך מגיעים: בוויז פארק כפר סבא .

הפארק נמצא ברחוב "דרך הפועל 35 בעיר כפר סבא"

קרדיט תמונות : זהבה רביד.

רוצים לקבל עדכונים  והמלצות חדשות  ממקומות שמטיילים שביקרו בהם 
היכנסו לקבוצת שלנו בפייסבוק "מטיילים מכייפים ומשתפים". תוכלו לשתף בעצמכם ולהתייעץ עם חברי הקבוצה.

סקרנים לדעת איפה טיילנו  לאחרונה ?
עיקבו אחרינו גם באינסטגרם ותקבלו המלצות רלוונטיות ועכשוויות :Baliletayel

 רוצים המלצות שבועיות עדכניות מטיולים אחרונים?  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ שלנו :לחצו כאן

מסלולים נוספים באיזור

האטרקציות המומלצות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מיקום במפה

דילוג לתוכן