לוגו אתר בא לי לטייל

חשוב לדעת

מיקום במפה

יער שוויץ

רקע

דמיינו שאתם יושבים בתוך יער הניצב על צלע הר ולמטה ,מתחתיכם נמצאת הכנרת תכולה ויפה מתמיד. ובכן זהו אינו סיפור דמינוי . יער שוויץ נמצא ממש מעל הכנרת ומשקיף עליה באופן ישיר.
יער שוויץ הוא יער הנמצא באזור הגליל התחתון , זהו יער יחסית קטן בהשוואה ליערות אחרים בארץ כמו יער בן שמן או יער יתיר. גודלו כ 3000 דונם בלבד. אך מיקומו האטרקטיבי הוא שמה מייחד אותו מול השאר. היער מכונה בשמו זה , מאחר שהוא ניטע ע"י קק"ל בסיוע קהילת היהודים של שוויץ.

ביער שוויץ , יש מתקני שעשועים ,פינות ושולחנות פיקניק, מסלולי הליכה , תצפיות ועוד. היער ממוקם ממש על שביל ישראל. מעל גן לאומי חמת גדר אשר בעיר טבריה. ומעליו נמצאת טבריה עילית (פוריה). יער זה הינה נקודת חמד ומומלץ מאוד לפיקניק לפני או אחרי טיול. או סתם כפיקניק משפחתי באחד מסופי השבוע בחורף או באביב. שמזג האוויר מאפשר זאת ושהראות מעולה זה פשוט חלומי לשלבת ולהביט מכאן על הכנרת.

בתוך היער יש מסלול טיול של כ- 6 קילומטרים להליכה או לרכיבה על אופניים. המסלול עובר בדרך נופית הנקרא "דרך נופית יער שוויץ" . כמו כן ברחבי היער ניטעו עצים כגון : חרוב מצוי ,אלה אטלנטית, עצי אורן , עצי איקליפטוס ועוד.

כמו כן ברחבי היער הוכשרו ע"י קק"ל מצפורים רבים המספקים תצפיות מרהיבות, חלקם עם ספסלי ישיבה. כגון : מצפור יער שוויץ ,מצפור דו מפלסי , מצפור תלת מפלסי.

איך מגיעים :

בוויז יער שוויץ

כמו כן סמוך לכאן נמצא מעיין נחמד הנקרא עין פוריה (עין קדש)  , מומלץ מאוד לבקר , יש בו חניון יום עם מקומות ישיבה , גשר ותצפית נאה לכנרת. אפשר גם לקפוץ להר ברניקי ולהתרשם משרידי הכנסייה הביזנטית והנוף היפה.

צילומים : עומר דינר

הפקתם תועלת מהתוכן באתר שלי?
רוצים לעזור לי להמשיך לתחזק את האתר ולהעלות תכנים חדשים?
אשמח לתרומת סכום סמלי בעלות של כוס קפה, בלחיצה על הקישור הבא :
תבוא עליכם הברכה – גיל.

רוצים לקבל עדכונים  והמלצות חדשות  ממקומות שמטיילים שביקרו בהם 
היכנסו לקבוצת שלנו בפייסבוק "מטיילים מכייפים ומשתפים". תוכלו לשתף בעצמכם ולהתייעץ עם חברי הקבוצה.

סקרנים לדעת איפה טיילנו  לאחרונה ?
עיקבו אחרינו גם באינסטגרם ותקבלו המלצות רלוונטיות ועכשוויות :Baliletayel

 רוצים המלצות שבועיות עדכניות מטיולים אחרונים?  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ שלנו :לחצו כאן

מסלולים נוספים באיזור

האטרקציות המומלצות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חשוב לדעת

מיקום במפה

דילוג לתוכן