לוגו אתר בא לי לטייל
בן זלצמן

טיולי בר/בת מצווה בטבע עם בן זלצמן

נעים מאוד אני בן זלצמן, מורה דרך ומדריך טיולי טבע בישראל.אני מוביל אנשים במסלולי טיול רבים ומגוונים ברחבי הארץ, בעל השכלה והכשרה מקצועית וב"תרמילי" ניסיון של מעל 10 שנים בתחום.
כבר בגיל צעיר התאהבתי בטבע כשיצאתי למרחבים ופשוט הרגשתי שזה המקום אליו אני שייך.

התמקצעתי במסלולי טיול רבים, גיליתי פינות קסומות בארץ, והובלתי אחריי אנשים באחריות ומקצועיות. הטיולים אותם אני מוביל עוסקים בהתבוננות בטבע, בחיבור המטיילים אל הסביבה, נופיה והתרבות הגיאוגרפית שלה.
בטיולים שלי, כל מטייל מרגיש שהוא חלק בלתי נפרד מהחוויה השלמה של יצירת הטבע.

ייחודיות

הגעתם לשנת מצווה?
ברצוני להציע מספר פעילויות בטבע שיצרתי במיוחד לציון הדרך המיוחד, אשר כל אחת מהן עוסקת בדרכה בערכים ובהזדמנויות שהמעבר מילדות לבגרות מביא :

🍀מסעות הורה
נער\ה בטבע. מדובר על 25 שעות של חוויה זוגית של אחד ההורים עם החוגגים במקומות היפים ביותר בטבע. זמן איכות בלי הסחות דעת, בלי פלאפונים, חדשות וענייני היום-יום. זמן רק שלכם.

🍀פעילות יומית וחגיגה בטבע
נצא לטיול הליכה קצר (עד שעה) בהדרכתי, ובסיומו נגיע למחנה בשטח ובו מחצלות, ערסלים, פינות ישיבה ותחנות הפעלה. במהלך השהות במחנה נעמוד בפני אתגרים המצריכים שיתוף פעולה, תקשורת, עזרה הדדית וחשיבה עצמאית. נלמד איך להדליק אש בלי מצית וגפרורים ונכין פיתות על הסאג'.

🍀טיול טבע בדגש על מעבר מאור לחושך (טיול לילה) –
מתאים לעונת הקיץ. נפגשים עם אור אחרון ונכנסים יחד אל תוך טיול לילה מרתק, בו נפגוש בעלי חיים ליליים, נלמד את אורחות החיים ביער בלילה ונסיים עם מדורה וטקס מיוחד.

הכשרה

בוגר קורס מורי דרך בישראל, קורס צפרות של החברה להגנת הטבע, קורס מדריכי טיולים של משרד החינוך, קורס מספרי סיפורים בבית גולם המרכז הארצי למספרי סיפורים, קורס מבוא  מיומנויות חיים עתיקות של ארגון שומרי הגן, הנחיית קבוצות, מחנך בסיורים חינוכיים של ארגון תגלית, הכשרה שנתית של מנחי מסעות בטבע.

אני מזמין אתכם להצטרף אליי לטיול מרתק בטבע במסלולים ייחודיים ומרתקים ברחבי ארץ, במהלכם נחשף לנופים עוצרי נשימה, לאוצרות טבע, לסיפורים המקומיים וגם – לעצמנו.

2 סרטונים של בן בפעילות שייתנו לכם רושם עמוק יותר על פועלו :

דילוג לתוכן