לוגו אתר בא לי לטייל

חשוב לדעת

סדנאות שוקולד דה קרינה

בתוך קיבוץ עין זיוון ברמת הגולן המרהיבה, תמצאו את מפעל השוקולד הקסום של קרינה, יצירת מופת של שוקולד איכותי בכל הצורות והגדלים לכל הגילאים, השוקולד של דה-קרינה מהפנט ביופיו ומעורר חשק בטעמו, אין ספק שדה -קרינה הוא שוקולד שנעשה מכל הלב, במקום סדנאות שוקולד המיועדות בתור אטרקציות לילדים ולכל המשפחה , חנות שוקולד ועוד.

שוקולד מהסרטים -דה קרינה

אטרקציה נוספת המחייבת ביקור עם אתם מטיילים באזור הצפון, בוטיק השוקולד של דה קרינה בעין זיוון, זהו מעבר בין מציאות לחלום. הכניסה לעולם השוקולד המיוחד והמתוק של גיורא וקרינה הבעלים כמוה ככניסה לממלכת השוקולד של צ’רלי , אין עוד מדובר במפעל שוקולד ספרטני אחד מיני רבים אלא בוטיק שוקולד שהוקם בשנת 2006 עם מפעל שוקולד חדשני בו מקפידים על : ניקיון סביבת הייצור, איכות חומרי הגלם, רמת עובדים, טכנולוגיה וכמובן איך לא, יצירות שוקולד שהן אומנות לכל דבר ועניין.

הביקור במפעל שהוא גם חנות שוקולד, היה עבורי כמו קליפות בצל שאוכלים בהדרגה עד שמגיעים לליבה המתוקה של הבצל. הסיור התחיל בסרט קצר על מורשתה של קרינה ומשפחתה ועל חזון הקמת המפעל המרשים שהפך למותג בישראל ובעולם והוא נמשך כבר 3 דורות. וזה נמשך בביקור והסבר על המפעל בו מייצרים את מוצרי השוקולד השונים : טראפלים, פרלינים ועוד שוקולדים רבים איכותיים בצבעים וטעמים שונים.

למדנו על תהליך הטמפרור בו מכניסים לתוך אמבט מוצקי שוקלד וקקאו מערבבים אותם במערבל מיוחד בטמפרטורת המסה של שוקולד ויוצרים את הבסיס להכנת השוקולד במכונות שונות. משם עברנו לסדנת שוקולד בחדר מיוחד בו יצרנו במו ידינו פרלינים וטבלאות שוקולד. לתוך תבנית פלסטיק יצקנו לפי הטעם והחשק: שוקולד לבן, שוקולד חלב, שוקולד מריר לזה הוספנו שבבי אגוזים, שבבי קוקוס, ריבת חלב והרבה אבל הרבה אהבה.. נתנו את היבול שלנו לידיה המסורות של המפעילה שהעבירה את הקופסה אל תוך מקרר מיוחד.המשך המסע בנבכי ממלכת דה -קרינה נמשך אל תוך חדר הטעימות בו טעמנו את מיטב יצירותיה והמצאותיה הנפלאות של דה קרינה, משאיר לכם לשפוט לפי מראה עיניים.

סדנאות שוקולד - דה קרינה

גולת הכותרת של הסיור בבוטיק השוקולד הסתיים הצגת הקולקציה החדשה שנרקחה במשך זמן רב עד ליצירת שוקולד מושלם. שמה של הקולקציה – De Art, מדובר על שלושה מארזים מהודרים הכוללים הרכב שונה של שוקולד לדוגמא מארז טראפלס, מארז פרלינים. מדובר בשוקולדים איכותיים בעלי תוחלת חיים של 9 חודשים.

 

דה קרינה ייצור שוקולד

לא נפרדנו מהיכל הקודש של קרינה לפני שטעמנו את גלידת השוקולד הכל כך טעימה שהוגשה עם מקלות מקופלת הכל פרי הייצור של המפעל. לסיכום אפשר לעשות פה כמעט הכל: סדנאות שוקולד לפרטים וחברות, סיור במפעל, רכישת מוצרי שוקולד בחנות וגם ארוחות חלביות עם מקומות ישיבה בתוך מתחם החנות.

מידע נוסף

פרטים: סיור מודרך – 25 ₪ לאדם (מגיל 3); סיור וסדנת שוקולד: 64 ₪ ילד / 69 ₪ – מבוגר/להזמנות: 04-6993622 יש לתאם הגעה מראש. שעות פתיחה: 9:00- 17:00 יום שישי 9:00- 15:00 (כשר למהדרין)/מרכז המבקרים ‘דה-קרינה’ סגור בשבתות וחגים.

מוצרי ‘דה-קרינה’ בכשרות מהודרת, חלב ישראל.לפרטים נוספים: E mail: info@de-karina.co.il
טלפון :04-6993622. אטרקציות וטיולים נוספים בסביבה : השביל התלוי- בניאס; נחל דן.

 

מהי חוות דעתך מהאטרקציה

אטרקציות נוספות באיזור

מסלולי טיול באזור האטרקציה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן