לוגו אתר בא לי לטייל

חשוב לדעת

קנגורו בקיבוץ ניר דוד

חיות וחוויות לילדים שלכם המקום הזה הוא בגדר כניסה לעולם הרפתקאות קסומות ומיוחדות אטרקציות לילדים ולכל המשפחה.

הפארק האוסטרלי בניר דוד

באזור עמק המעיינות שוכן לו פארק אוסטרלי מיוחד במינו עם בעלי חיים וצמחים שהובאו במיוחד מאוסטרליה 14,000 קילומטרים מכאן אל הגן האקזוטי שהוקם כאן- גן גורו. אז מה תמצאו כאן: קנגורו, מגוון ציפורים, זוחלים ועוד מינים רבים של בעלי חיים שהובאו מיבשת אוסטרליה הרחוקה ושכה מאפיינים אותה. במקום נבנתה סביבה ייחודית המחקה את חייהם של בעלי החיים באוסטרליה באופן מפליא, לדוגמא הוקמו כאן בריכות מים בעלי הכנף.

החיות משתלבות בסביבה כאן בצורה כל כך אופטימלית תודות לטיפול המסור שהן מקבלות מהצוותים של גן גורו ולמזג האוויר החמים השורר כאן כמעט כל ימות השנה. הלטאות שהובאו לכאן מרשימות בגודלן ובנוכחותם.
מגוון התוכים אשר בפארק , צובעים את המקום בצבעים רבים שתורמים הוד וחן  לסביבה היפה שהוקמה כאן.
קואלה בגן גורו

הקואלות בגן

הקואלות מבלות רוב שעות היום, בדיוק כמו בטבע, כך גם בשבי, על גבי העצים. ניטעו פה איקליפטוסים רבים(בדיוק כמו באוסטרליה).הקואלה ניזונה מעליו של העץ עליו היא נמצאת רוב שעות היום אותן היא מבלה בעיקר בשינה. הקואלות חיות בטבע אך ורק ביבשת אוסטרליה מה שהופך אותן לחיות בררניות מאוד במקומות מחייה ובמזון. לרוע המזל בפברואר השנה הלך לעולמו הקואלה האחרונה אשר בישראל, נעשים מאמצים להביא קואלות נוספות אך כרגע ללא הצלחה מרובה.

הקנגורו

הקנגורו אשר בגן שגם תפוצתם היא באוסטרליה ובאזור גינאה החדשה , הוא אחת מהאטרקציות המיוחדות בפארק בייחוד שהמבקרים יכולים להסתובב בתוך סביבת המחיה ללטף ולהאכיל אותן באין מפריע את הקנגורו וגוריהן.

לסיכום פארק גורו הוא חוויה מפתיעה ונדירה בנוף הישראלי זאת מהטעם שחלק הארי מבעלי החיים שהובאו לכאן אינם קיימים כלל וכלל בגני חיות אחרים בישראל אלא רק כאן באופן בלעדי.

 

לטאה בגן גורו

מידע כללי

לאור החוויה האישית שלי ממליץ בחום על פארק גורו כחלק מטיול באזור עמק המעיינות וביקור באטרקציות נוספות במקום אשר מאפשרות להעביר בכיף יום שלם עם ילדים ב: גן השלושה ועין מגדל .
לפרטים נוספים על המקום היכנסו: פארק גורו .
למי מתאים: אטרקציה לילדים. הכניסה לגן גורו כרוכה בתשלום.
תאריך ביקור:10/07/2018

מהי חוות דעתך מהאטרקציה

אטרקציות נוספות באיזור

מסלולי טיול באזור האטרקציה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

חשוב לדעת

דילוג לתוכן