לוגו אתר בא לי לטייל

טיולי שקיעות וזריחות שווים ומהיפים בארץ

השקיעות והזריחות השוות בישראל

בישראל ישנם לא ספוטים ומקומות שפשוט זו עדנה לצפות בשקיעה ובזריחה בהם. ניתן להמשיל זאת לכלב שמזיל ריר על עצם עסיסית המחכה לו בפתח המלונה. ובכן יש בארץ לא מעט מקומות מאוד מיוחדים בהם ניתן לצפות בזריחה או בשקיעה המשלבות בתוך התמונה גם ים או אתר ארכיאולוגי המספק צילום עומק מעורר השראה. והכי חשוב פותח את הלב לרווחה ואת הנשמה. ריכזנו עבורכם את מיטב המקומות בהם תוכלו להביט ולהשתאות ממופעי זריחה ושקיעה . אמנם לא לייב מקיסריה אבל לייב בדרך הכי יפה עם שלל צבעים : כתום ,ורוד, צהוב, בורדו, ארגמן ומה לא. אתם רק צריכים להגיע ברגע הנכון למקומות הללו להביא איתכם אמצעי צילום , להתמקם לצלם ולהנות מהרגע הקסום שקורה כל יום מתחת לאף שלנו. שכולנו עסוקים ברדיפה היומיומית שלנו ולפעמים אנחנו מפספסים את הרגע הקסום הזה וחבל מאוד.

אז הנה מצפון לדרום המקומות השווים לטייל ולצפות בזריחות ושקיעות :

אזור הצפון

דרום רמת הגולן – בשביל לראות את המחזה המרהיב הזה עליכם להשקים קום , זריחה זו צולמה בשעה 5:00 בבוקר לערך. שימו לב לצבעים המזכירים אש , רק בלי עשן . השמיים נצבעים בקשת של צבעים בגוון כתום -צהוב כאשר העננים יוצרים פיזור מעניין של הגוונים ומהווים כמכחול ביד אומן. פרוסות וקווים המאופיינים בשכבות צבע שבינהם מבצבץ התכול של השמיים מדי פעם. כדי לצפות עליכם להגיע מצפה אופיר או לכל נקודה לאורך דרום רמת הגולן המספקת תצפית נקייה לכיוון מזרח.

זריחה - דרום רמת הגולן

אזור עמק החולה – מספק הצצה נדירה לעולם של בעלי הכנף שחותכים את השמיים ואת הצבעים המהפנטים הללו , השמיים בשעות הבוקר נקיים הזריחה מזכירה בריאה של יום חדש . המגיח לאוויר העולם כמו הרך הנולד . בתמונה נראית בבירור הטיילת ממנה נקודות תצפית רבות על אגם החולה שבעיתות מעבר עונות עשיר בבעלי כנף. איך מגיעים עמק החולה : בוויז אגם החולה. נמצא באזור הגליל העליון.

זריחה בשמורת החולה

מסתבר שלא צריך לפעמים להניע את הרכב ולנסוע הרחק , אלא אפשר להביט מהחלון מתוך איזור מגורים ולראות זריחות ושקיעות שיפתיעו אתכם ביופיין ,ירגשו אתכם וירטיטו את ליבכם . הנה אחת מכרמיאל שיתוף של אחת החברות מקבוצת "מטיילים מכייפים ומשתפים"  . לא צריך מצלמה מקצועית כדי להנציח את הרגעים הכל כל מופלאים הללו. שימו לב לפיזור הצבעים ולמריחתם על פני שטח השמיים האינסופי.

זריחות ושקיעות בכרמיאל

אזור המרכז

אזור המרכז הוא מקום מצויין לראות בעיקר שקיעות, זאת בגלל רצועת החוף הפונה לכיוון מערב ומתפרסת לאורך מישור החוף.  כך שהרווח כאן כפול ומכופל גם להביט בים ו/או להתרחץ וגם להנות משקיעה מופלאה באותו הפנינג. למשל שקיעה בחוף ים באשדוד. אגב אפשר גם לשלב פה פעילות ספורטיבית של ריצה או הליכה לאורך החוף. תוך ניצול שעות נוחות מאוד מבחינת מזג האוורי.

שקיעה בחוף ים אשדוד

אזור מודיעין באזור השפלה התברך במיקום הנמצא בתוך הריאה האקולוגית של ישראל בכלל ואזור המרכז , יער בן שמן והיערות הנוספים סביב מהווים סנן לזיהום האוויר,  גובהו ברום מעל קו הים ואזור מישור החום הועננות בתקופת הסתיו מפזרת ומערבבת את צבעי הזריחה הופכת את מרכיבי הצבע לשיכרון חושים בדמות צבע אש דומיננטי וחזק שצובט את הלב ברכות.

זריחה במודיעין

אזור הדרום

אזור הדרום התברך בנופים מדבריים הנמשכים לאורך קילומטרים ונדמה כאילו אינם נגמרים לעולם , אם תטבלו את הזריחה שלכם גם עם ים המלח אל מול הרי אדום והרי קיבלתם שדרוג לחווית השקיעה שלכם. באזור הדרום שהוא האזור הבלתי המיושב הגדול בישראל יש אינספור נקודות תצפית שוות לצפייה בשקיעות וזריחות מן היפות בארץ.  למשל גן לאומי מצדה , מיקומו הגבוה במדבר יהודה נותן את הטון במלוא מובן המילה. לא פלא שמלא מתבגרים ומשפחותיהם באים לחגוג את טקס בני המצווה המסורתי המתקיים כאן שנים לאור הזריחה. אם נוסיף גם את העתיקות וים המלח ממול אז עם עובדות אי אפשר להתווכח . איך מגיעים : גן לאומי מצדה

גן לאומי מצדה

ולקינוח הפוסט הזה קבלו את המקום האולטימטיבי לחזות בזריחה בארץ הלא הוא אזור מצפה רמון , פיו של מכתש רמון העצום ,נדמה כי מאיים לבלוע את כל סובביו, היעלים שמסתובבים ללא הרף לאורכו  ועל המצוקים והסלעים הרבים בנינוחות ובנונ- שלנטיות. מוסיפים עוצמתיות ועוז לאירועי הזריחה הפרטיים שתוכלו לעשות עבורכם ועבור משפחתיכם. טיול זריחה לאורך המכתש הוא חוויה בלתי נשכחת ששווה לעשות לפחות פעם בחיים. הוראות הגעה  : מכתש רמון 

מצפה רמון

 

 

רוצים לקבל עדכונים טריים  והמלצות חדשות  ממקומות שמטיילים שביקרו בהם 
היכנסו לקבוצת הטיולים שלנו בפייסבוק "מטיילים מכייפים ומשתפים". תוכלו גם לשתף בעצמכם.

סקרנים לדעת איפה טיילנו  לאחרונה ?
עיקבו אחרינו גם באינסטגרם ותקבלו המלצות רלוונטיות ועכשויות :Baliletayel

מסלולי טיול באזור המקום

No results found.

פוסטים נוספים שעשויים לעניין אותך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הפקתם תועלת מהתוכן באתר שלנו ?  נשמח שתפרגנו לנו.

היכנסו לחנות בקישור זה  : חנות .  והזמינו פריט/ים  של "בא לי לטייל".   דמי המשלוח עלינו…

דילוג לתוכן