לוגו אתר בא לי לטייל

מדריך ביטוח נסיעות לחו"ל ובארץ;

העיר רומא
ביטוח נסיעות לחו"ל: 

רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל היא החלטה חכמה אם ברצונכם להגן על עצמכם בטיולים שאתם יוצאים אליהם בארץ ובחו"ל. ההגנה דרושה מפני מגוון אירועים בלתי צפויים כמו אסונות טבע, טיסות שהוחמצו, נזקי גוף או מחלה בחו"ל, מארגני טיולים שפשטו רגל או אפילו מעשי טרור.אבל עם כל כך הרבה סוגים של ביטוח נסיעות לחו"ל, הרבה אותיות קטנות, ותשובות חכמות של נציגי ביטוח לטענות לגיטימיות, זה יכול להרגיש בלתי אפשרי לקבוע איזה סוג של ביטוח נסיעות מתאים לכם. אבל:עם הכלים הנכונים, ניתן לבחור פוליסת ביטוח לטיולים בישראל או בחו"ל, שתוכלו להיות בטוחים בה כשאתם נוסעים. המדריך האולטימטיבי הזה עונה על כמה שאלות דחופות בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל.מי צריך ביטוח נסיעות לחו"ל?ישנם כמה סוגים שונים של פוליסות ביטוח נסיעות לחו"ל, החל מביטוח ביטול טיול ועד לפינוי רפואי במצב חירום, אשר כולן משתנות רבות במאפיינים שהכיסוי כולל וכמה הוא עולה. ודאו שאתם יודעים בדיוק מה כלול בפוליסה שלכם ומה היא אינה מכסה לפני שתרכשו ביטוח, וקנו תמיד את הביטוח שלכם מחברה בעלת מוניטין.

האם ביטוח נסיעות לטיולים בישראל הוא בזבוז כסף?

עבור אנשים מסוימים ונסיעות מסוימות, במיוחד כשזה מגיע לטיולים בארץ, ביטוח נסיעות הוא הכרח וירטואלי; עבור אחרים זה כנראה לא שווה את הכסף. השאלה מסתכמת בעניין של סיכון, והדרך הטובה ביותר להעריך את הסיכון היא על ידי תשובה על ארבע שאלות בסיסיות:

· האם אתם מוכנים לסכן את אובדן התשלומים המוקדמים אם הטיול שלכם יתבטל מסיבה כלשהי?

· האם אתם מוכנים לשלם מהכיס שלכם אם אתם צריכים לחזור הביתה מוקדם מהטיול בארץ מכל סיבה שהיא?
· האם אתם מוכנים לעמוד בחשבון עבור הוצאות רפואיות מהכיס שלכם, החל מטיפול חירום בסיסי ועד לפינוי חירום,
אם אתם חולים או נפצעים במהלך טיול בישראל?
· האם יש לכם כרטיס אשראי או ביטוח כללי הכולל ביטוח נסיעות מלא?

אם עניתם "לא" לכל אחת משאלות אלו, סביר להניח שיהיה חכם מצידכם להשקיע בפוליסת ביטוח נסיעות הכוללת כיסוי עבור ביטול נסיעה או הפרעה לטיול, או ביטוח בריאות נסיעות. שימוש בפוליסת ביטוח קיימת או השלמתה, אם אתם צריכים לקנות ביטוח נסיעות לחו"ל לחופשה הקרובה, עיינו תחילה בפוליסת הביטוח שכב יש לכם, כדי לראות מה היא מכסה. חלק מפוליסות ביטוח הבריאות מכסות מקרי חירום רפואיים מעבר לים, ואילו אחרות לא.במדיניות שחברות ביטוח רבות נוקטות בה, מופיע רכיב כיסוי אובדן מזוודות. כמו כן, חברות ביטוח רבות מציעות למבוטחיהן עזרה רפואית בינלאומית, וביטוח מקרי מוות בפוליסת הביטוח שלהן. כך שאם חסרים רכיבים בפוליסת הביטוח הרפואי או ביטוח החיים שלכם, למשל, התייעצו עם נציגי חברת הביטוח שלכם אם כדאי לכם לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל חדשה, או להשלים את הפוליסה הקיימת.

רוצים לקבל עדכונים טריים  והמלצות חדשות  ממקומות שמטיילים שביקרו בהם 
היכנסו לקבוצת הטיולים שלנו בפייסבוק "מטיילים מכייפים ומשתפים". תוכלו גם לשתף בעצמכם.

סקרנים לדעת איפה טיילנו  לאחרונה ?
עיקבו אחרינו גם באינסטגרם ותקבלו המלצות רלוונטיות ועכשויות :Baliletayel

מסלולי טיול באזור המקום

No results found.

פוסטים נוספים שעשויים לעניין אותך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הפקתם תועלת מהתוכן באתר שלנו ?  נשמח שתפרגנו לנו.

היכנסו לחנות בקישור זה  : חנות .  והזמינו פריט/ים  של "בא לי לטייל".   דמי המשלוח עלינו…

דילוג לתוכן