לוגו אתר בא לי לטייל

טיפים לתכנון טיול בניו יורק

ניו יורק

ניו יורק היא העיר המפורסמת בעולם. אין מטייל שיוכל להישאר אדיש אליה: מגורדי השחקים האינסופיים, דרך פסל החירות ועד לסנטרל פארק רחב הידיים, קשה למצוא מקום מרשים ומרתק יותר, עם מגוון אנושי נרחב כל כך. קבלו כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם לתכנן טיול ניו יורקי שלא תשכחו במהרה.

מתי כדאי להגיע לטיול בניו יורק?

חלק משמעותי מתכנון הטיול המושלם הוא לדאוג לתזמון טוב. אם, לדוגמה, אתם רגישים מאוד לקור – רצוי שתטוסו לטיול בניו יורק בעונות הקיץ והאביב במקום בחורף, כדי לא להיקלע לסופת שלג אימתנית. אם אתם רוצים להרוויח אטרקציות חינמיות מעניינות או חוויות מוזלות נמליץ על טיול בתקופת הקיץ, בה העיר מתמלאת בהצגות, הופעות ומוזיאונים שמציעים לקהל הרחב מגוון רחב יותר.

לעומת זאת, אם תרצו לחוות את תקופת החגים וחג המולד – החורף הוא הזמן המושלם לטוס לניו יורק ולצפות בעיר המושלגת מתכסה באורות.

מה אסור לשכוח?

אחד הדברים שסופר חשוב לקחת בחשבון מבחינת תכנון הזמנים הוא הצורך בהוצאת ויזה טרם הטיול. התהליך עצמו לוקח לא מעט זמן וכולל מילוי טפסים ארוכים ובירוקרטיה. תוכלו להוציא את הויזה ישירות באתר השגרירות האמריקאית או להסתייע בחברה להוצאת ויזה לארצות הברית.

במידה ותבחרו להסתייע בחברה כדי להקל על עצמכם VISA USA היא חברה מומלצת מאוד להוצאת ויזה לארה"ב עם ניסיון רב ושירות מעולה. תוכלו לקרוא את ההמלצות באתר ולהבין שמדובר באנשים שרוצים להוציא אתכם מרוצים.

איפה כדאי לישון?


שאלת המיקום עשויה להיות הרת גורל ולהכריע אם הטיול יהיה עמוס ומתיש או מהנה מאוד. אם תגורו במרכז העיר ותסיירו באתרים מרכזיים, תוכלו להגיע לכל מקום בקלות יחסית בעזרת מוניות והרכבת התחתית. אם תבחרו במלון מחוץ למנהטן אתם עשויים להזדקק לשעות של נסיעות, בשל הפקקים הניו יורקיים הידועים לשמצה.


יחד עם זאת שווה לבדוק את הנושא מכיוון שחלק מהמלונות שנמצאים מחוץ ל – NYC ומרכז העניינים מציעים הסעות בחינם למרכז.


יכול להיות שהלינה מחוץ לאזור מרכזי דווקא תועיל לכם, בעיקר אם תרצו להשתלב באווירה המקומית ולמצוא מקומות נסתרים במקום לבלות את כל זמנכם באזור מרכז מנהטן. אם השאיפה שלכם היא לחיות לזמן קצר כמו המקומיים (ועל הדרך לחסוך כסף) נמליץ לחפש דירת Airbnb במקום מלון. החוויה בדירה ניו יורקית "אמיתית" מעניינת במיוחד ותאפשר לכם לקנות במכולת המקומית, לדבר עם השכנים ולמצוא נתיבי הליכה שכונתיים.


סודות מברודווי 
 
ברודווי הוא רחוב ארוך במרכז מנהטן שידוע במיוחד בזכות התיאטראות הרבים ששוכנים בו, בהם מוצגים עשרות מחזות זמר מפורסמים שלא כדאי לפספס. כדי לוודא שתצליחו להשיג כרטיס מוזל להצגה, נמליץ לכם לבדוק את דוכן הכרטיסים שנמצא מאחורי המדרגות בטיימס סקוור, ביום שבו תרצו לצפות במופע: תמיד תמצאו בו דילים שווים וספונטניים למגוון מחזות.

אל תפספסו

1.ביקור במעדנייה מקומית וטעימת בייגל ניו יורקי עם גבינת שמנת וסלמון.

2. שיט עד לפסל החירות.

  1. רכיבה על כרכרות בסנטרל פארק וצפייה במחזות שייקספיר תחת כיפת השמיים.4. טיפוס לראש מגדל האמפייר סטייט ותצפית על העיר.5. ביקור בטיים סקוואר מרכז ניו יורק עם כל העוצמות וכל האורות.עם תכנון גמיש וראש פתוח תגלו שהאטרקציות בניו יורק לעולם לא מסתיימות. תהנו!

רוצים לקבל עדכונים טריים  והמלצות חדשות  ממקומות שמטיילים שביקרו בהם 
היכנסו לקבוצת הטיולים שלנו בפייסבוק "מטיילים מכייפים ומשתפים". תוכלו גם לשתף בעצמכם.

סקרנים לדעת איפה טיילנו  לאחרונה ?
עיקבו אחרינו גם באינסטגרם ותקבלו המלצות רלוונטיות ועכשויות :Baliletayel

מסלולי טיול באזור המקום

No results found.

פוסטים נוספים שעשויים לעניין אותך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הפקתם תועלת מהתוכן באתר שלנו ?  נשמח שתפרגנו לנו.

היכנסו לחנות בקישור זה  : חנות .  והזמינו פריט/ים  של "בא לי לטייל".   דמי המשלוח עלינו…

דילוג לתוכן