לוגו אתר בא לי לטייל

הקרוז – שייט תענוגות

קרוז באוניית פאר
קרוז שהכל בו ארוז? 

בשנים האחרונות שייט תענוגות הפך לנחלת הכלל, אם פעם רק בני הגיל השלישי היו יוצאים לקרוזים, בעיקר בגלל המחיר הגבוה בהשוואה לחופשה הכוללת טיסה ושהייה בבית מלון, כיום ישראלים רבים יוצאים יחד עם בני משפחותיהם לחופשה גלובלית במחיר אחד מקבלים :בית מלון, אמצעי תחבורה, אוכל, אטרקציות למכביר – תקראו לזה מלון משייט.

אך על דבר אחד , אין עוררין על כך שצורת נופש זו נוחה מכל הבחינות :

אין צורך לשכור רכב במדינה אליה טסתם והיתרון הגדול מכל הוא שאפשר בטיול אחד לפקוד מספר רב של מדינות בניגוד לטיסה שאם רוצים לעבור ממדינה למדינה צריך לעבור תהליך מייגע של מעבר בין נמלי התעופה.

התייר הישראלי למד מהר מאוד את כללי המשחק, שאפשר לקבל פשוט הכל בעסקת חבילה אחת לעומת טיול טיפוסי בחו"ל בו התזזיתיות היא שם המשחק- דבר שלא מתאים לכולם. ואילו בשייט מקבלים לעיתים גם טיול מודרך בכל מדינה ויכולת להתנייד בנוחות ממדינה למדינה בלי לסחוב את המזוודות ממקום למקום וממלון למלון.

אז מה יש בכלי השייט העצומים הללו שהפך אותן לכל כך אטרקטיביות?


ראשית כיום בכל ספינה שכזו יש עולם חוויות שלם : קיר טיפוס , פארקי מים, בריכות שחייה, מסעדות, חנויות תכשיטים, חנויות נוחות, משטחי החלקה על הקרח ומה לא , כל זה עובד חזק על התודעה של התייר הישראלי שבמקום לרבוץ לו בגן השלושה עם חצי מדינה בשיא החום, הוא מקבל דיל לא רגיל שנותן לו גם שקט מהילדים שעסוקים בפעילויות הרבות אשר באוניה ובמגוון הרחב של האוכל שזמין בכל פינה. בנוסף ישנם חדרי בריחה, מופעים מגוונים, לייזר טאג, סייף ,חץ וקשת, מיני גולף, מגרשי ספורט, ספא ועוד. מה שבטוח משועממים לא תהיו פה.אז מה עדיף חופשה קונבנציונלית בישראל/חו"ל או הפלגה- קרוז ?

הדעות כאן חלוקות, חלק מהאנשים לא אוהבים לשוט כי זה לעיתים מלווה במחלת ים והתנודתיות לא עושה להם טוב ולכן הם יעדיפו להישאר ולטייל בישראל או בחו"ל בדרך הרגילה, חלק אחר יגיד שהתנודות הן קטנות באוניות גדולות ויעדיף ללכת בגדול על קרוז לקריביים או קרוז לאירופה שאמנם ישלם הרבה יותר אך גם יקבל תמורה טובה יותר לכספו. אחת החברות שחרטה על דיגלה שביעות רצון לקוח היא רויאל קריביאן. אשר דואגת לפנק את לקוחותיה הן ברמת הנוחות והגודל שמאפיינים את הקרוזים שלה והן מבחינת רמת האוכל המוגש ושפע הפעילויות והאטרקציות.מהם יעדי ההפלגה?

יעדי ההפלגה מתחלקים למספר אזורים :
1. מיאמי, פלורידה והקאריביים . 2.אזור הים התיכון ואיטליה 3.איי הבהאמה 4.אירופה ועוד.לסיכום: הקרוזים כיום אמנם לא זולים, אבל בשורה התחתונה עם כוללים את מרכיבי החופשה כולה אז הקרוז כדאי ועדיף יותר בייחוד לטיולי משפחות בחו"ל, בהם הילדים כל הזמן רוצים לקנות עוד ועוד. העסקה האידאלית לתייר הישראלי, של חוויות המשלבות הכל בתוך חבילה אחת הפך למבוקש מאוד בקרב בני הגיל השלישי ובקרב משפחות עם ילדים.

רוצים לקבל עדכונים טריים  והמלצות חדשות  ממקומות שמטיילים שביקרו בהם 
היכנסו לקבוצת הטיולים שלנו בפייסבוק "מטיילים מכייפים ומשתפים". תוכלו גם לשתף בעצמכם.

סקרנים לדעת איפה טיילנו  לאחרונה ?
עיקבו אחרינו גם באינסטגרם ותקבלו המלצות רלוונטיות ועכשויות :Baliletayel

מסלולי טיול באזור המקום

No results found.

פוסטים נוספים שעשויים לעניין אותך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הפקתם תועלת מהתוכן באתר שלנו ?  נשמח שתפרגנו לנו.

היכנסו לחנות בקישור זה  : חנות .  והזמינו פריט/ים  של "בא לי לטייל".   דמי המשלוח עלינו…

דילוג לתוכן