לוגו אתר בא לי לטייל

חשוב לדעת

מיקום במפה

גנים בהאיים חיפה

רקע

הגנים הבהאיים חיפה הם אגדה של מקום. הגנים היפים ביותר בישראל מכל הבחינות: אסתטיקה, מגוון הצומח הנמצא כאן, הארכיטקטורה ששולבה וכמובן איך לא המיקום הפנטסטי על צלע הר הכרמל.

מהמקום נשקף נוף מהמם מראש הכרמל מרהיב, ניתן לראות את מפרץ חיפה. את העיר התחתית ואת כל השכונות החיפאיות הוותיקות הבנויות על צלעו של הכרמל ויש כאן לא מעט. התוצאה כמו שאתם רואים לא פחות ממושלם.

למרות יופיים של הגנים הבהאיים בעכו – אין מה להשוות לגנים הללו הן מבחינת : הגודל, הטופוגרפיה, הנוף הנשקף.

תיאור אתר הגנים הבהאיים בחיפה

פאר היצירה הבהאית מביא לא פחות מ-500,000 מבקרים (יחד עם הגן בעכו) בשנה. זהו אחד מהאתרים המתוירים ביותר בכל המזרח התיכון. מעבר להיותו מקום קדוש וחשוב כל כך למאמינים הבהאיים. השימוש בצורות גאומטריות  הוא בכל ערוגה ופינה. וב-19 הגנים שתפגשו כאן לאורך המדרון הצפוני של הר הכרמל.

מלאכת מחשבת זו עונה לאמירה :”אלהים נמצא בדברים הקטנים”. הכל יצירת אמנות מושלמת. משבילי האבן ועד ערוגות הפרחים הצבעוניות. כל אלמנט שהוכנס כאן לגן נעשה לאחר בחינה מדוקדקת. מבט על הגנים ממעלה הכרמל מבינים “שהשלם גדול מסך חלקיו”. התמונה הכוללת של כל הגנים מביאה את המבקר לתחושה עמוקה שיש בתמונה הפנורמית הכוללת. יותר מאשר בנמצא בכל חלק נפרד בגן. הגנים בנויים משלושה חלקים גדולים ורחבים אליהם ניתן להיכנס מכמה אזורים בעיר חיפה שביניהם תמצאו את מקדש הבאהב – עם כיפת הזהב(מקום מנוחותו של נביא מבשר הדת הבהאית- עלי מוחמד שיראזי הבאב). הגנים הבהאיים הם בהחלט דרך מהנה לטייל בחיפה.

טיול גנים בהאיים בחיפה

פרטים על המקום

אם לא ביקרתם בגן הבהאיים אשר במרכז חיפה, מומלץ שתגיעו לכאן זו חוויה שאין לפספס. כתובת המקום : יפה נוף 61 – חיפה. להלן לינק לאתר לפרטים המלאים : גן הבהאיים חיפה. בהחלט מסלול שמתאים בתור טיולים גמלאים. מגבלות בכניסה: אסור להכניס בעלי חיים , אסור להיכנס עם כלי נשק.העישון והאכילה אסורים במקום(למעט שתייה שמותרת).

חשוב להגיע בלבוש צנוע הצילום מותר למעט בתוך המקדש. המקום פתוח לקהל הרחב ללא דמי כניסה.. יש לשמור על ניקיון המקום מאחר שהוא מקום קדוש. שעות פתיחה: 9:00-17:00 כל ימות השבוע. הגנים הפנימיים הסמוכים למקדש הבאב פתוח עד 12:00.

הפקתם תועלת מהתוכן באתר שלי?
רוצים לעזור לי להמשיך לתחזק את האתר ולהעלות תכנים חדשים?
אשמח לתרומת סכום סמלי בעלות של כוס קפה, בלחיצה על הקישור הבא :
תבוא עליכם הברכה – גיל.
גיל בגנים הבהאייםח יפה

איך מגיעים לגנים הבהאיים

בוויז : הגנים הבהאיים יפה נוף 61 חיפה.

רוצים לקבל עדכונים  והמלצות חדשות  ממקומות שמטיילים שביקרו בהם 
היכנסו לקבוצת שלנו בפייסבוק "מטיילים מכייפים ומשתפים". תוכלו לשתף בעצמכם ולהתייעץ עם חברי הקבוצה.

סקרנים לדעת איפה טיילנו  לאחרונה ?
עיקבו אחרינו גם באינסטגרם ותקבלו המלצות רלוונטיות ועכשוויות :Baliletayel

 רוצים המלצות שבועיות עדכניות מטיולים אחרונים?  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ שלנו :לחצו כאן

מסלולים נוספים באיזור

האטרקציות המומלצות שלנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הגנים הבהאיםיפה נוף 61, חיפה

מיקום במפה

דילוג לתוכן